Kelan palveluja asiointipisteessä
Asiointipisteen palvelut käsittävät asiakirjojen luovuttamista ja vastaanottamista, neuvontaa asioiden vireillepanossa ja käsittelyssä sekä opastusta sähköisten palvelujen käytössä. Palveluneuvojien tehtävät ovat avustavia asiakaspalvelutehtäviä, joten he eivät voi tehdä esim. päätöksiä tai täyttää asiakkaan hakemuksia.
Heinäveden asiointipisteessä on käytettävissä myös Kelan etäpalvelu. Etäpalvelun välityksellä on mahdollista asioida luottamuksellisesti Kelan asiantuntijan kanssa kuvallisen verkkoyhteyden kautta. Palveluneuvoja avaa etäpalveluyhteyden asiakkaan puolesta. Etäpalvelu on sijoitettu kirjaston varastoon, joka etäpalvelua käytettäessä on varattu yksinomaan etäpalvelun käyttäjän käyttöön.
Kirjaston asiointipiste avoinna ma — pe klo 10.00 — 15.00